Post by adcotedewa on Feb 17, 2022 6:19:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitten Match ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitten Match IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Kitten Match 2022 version ▞▞▞
Jeg kan virkelig godt lide dette spil. Killingerne er sjove. Det eneste, der forhindrer mig i at give det 5 stjerner, er, at hver gang jeg forsøger at drage fordel af ekstramateriale ved at se en kort video, skal jeg enten se videoen og derefter genstarte appen, eller den slår mig bare ud af appen, og jeg skal genstart. Det virker aldrig. Forresten killinger det er husholderske ikke hosekeeper.
Jeg endte med at afinstallere dette spil, fordi jeg ikke kunne opgradere det. Jeg har i øjeblikket forsøgt at downloade det igen (forhåbentlig med opdateringen), men det har taget længere end 20 minutter at downloade.
Sjovt, udfordrende og så sødt! Niveauer og udfordringer, der er sværere i starten, bliver nemmere, da det udvikler dine kognitive evner. Jeg elsker bare dette spil, det er det første spil, jeg nogensinde har haft på min telefon. katte og renoveringer er perfekte! Jeg håber, de tilføjer mere, da jeg er på den sidste! Jeg anbefaler dette stærkt til nogen! Bare hold fast i det, det er udfordringen værd. Opdateret: den sidste opdatering, dette har været frustrerende, jeg betalte for at forbedre en udfordring, og det satte den tilbage ved at tabe niveauer
Meget bedre end andre kamp-tre-kampe af denne slags. Det meste af tiden tvinger det dig ikke til at bruge dine niveaubelønninger på dumme ting, så du faktisk er i stand til at lave renoveringen på de forskellige steder. Jeg har forankret en stjerne, fordi killingens karakteristika er foruroligende forvirrede. App-skabere kan tilsyneladende ikke beslutte, hvilket niveau af antropomorfisering de vil give deres katte, til det punkt, at det er virkelig forvirrende at prøve at følge historien.
Dette er en forfærdelig app!!! Efter at jeg afinstallerede denne app, begyndte min telefon at have problemer. Min telefon bliver ved med at fryse! RØR IKKE DENNE APP MED EN TI FODS PÅL!!! (Denne anmeldelse er en opfølgning på min første anmeldelse)
At have det rigtig sjovt. Elsker alle de søde killinger
Jeg gav en stjerne for en annonce, jeg fik for dette spil, der viste en animeret katmor i en kasse, der blev samlet op af vinden fra en storm og faldt ihjel og blødende på jorden, mens hendes to killinger græd. Dette er fuldstændig ulækkert og burde aldrig have været godkendt. Hvis børn ender med at støde på denne annonce, vil de blive knust, når de ser den. Skam den, der mente, at dette var okay at vise i en annonce!
Elsker det. Søde killinger og spil. Hvad er ikke at elske? Nå, jeg elskede det. Historien var fantastisk, at dekorere værelser og haver er fantastisk, og også at passe killingerne, men jeg er så træt af alle de udfordringer, der blokerer dig ud af hovedspillet.
Det er et meget sødt spil, der har fantastisk grafik, jeg nød det hele. Min eneste klage er, at nogle af niveauerne er for hårde, og jeg brugte hele mit liv, men jeg kunne stadig ikke klare 1 niveau.
Jeg elsker historien, og derfor har jeg ikke ladet min frustration slette spillet! Jeg bliver virkelig frustreret over, at mange af niveauerne tager mange gange at gennemføre. Grafikken er fantastisk, og udvalget af møbler er varieret.
Løs forbindelsesproblemerne, jeg har ikke noget problem med min internetforbindelse, men når jeg forsøger at komme ind på katteværelset, vises problemet... rapporterer det til facebook og intet svar... sikke en doven admin der arbejder.. .
Fedt nok
Spillet er sjovt, men det har et par dårlige ting, som det er virkelig svært og nemt
Meget sød idé med kattekillingen. Men til mange spil. Spil tager for lang tid og burde være nemmere. Et spil eller mere for hver opgave er frustrerende. At spille et spil skal være afslappende og ikke irriterende. Lige startet, og jeg er tæt på at afinstallere. Kun de yndige killinger forsinker det uundgåelige. Spil er latterlige, jeg har tænkt mig at afinstallere.
Big Bang Evolution Žaid. automat. zgr
Okay
Sjovt sødt spil, match 3, sjove niveauer
Du får tidsbestemte belønninger, så laver spillet historier, udfordringer og pop-ups, spilder din belønningstid og blokerer dig for rent faktisk at spille. Jeg er heldig, hvis jeg kommer til at spille 2 runder med en belønning på 5 minutter, da spillet spilder 2/3 af den givne tid. Stort set ingen belønning overhovedet! Belønningstidsuret bør stoppes under alle de spilfunktioner, der ikke er en omgang match.
Dette ligner Matchington Masion - Match 3 og dekorer et hus. Grafikken er smuk, og de små killinger er yndige. MEN--gåderne bliver svære ved niveau 20, og du skal enten spille dem 10, 15, 20 gange eller bruge boostere, som du selvfølgelig skal købe med rigtige penge. Boosterpriser er latterligt dyre. Dette er endnu et spil skabt med det ene formål at tjene penge. De har lige nu givet mig gratis boostere og liv i 10 minutter, men det vil ikke lade mig spille! Afinstallerer.
Meget godt dekorationsspil. Killingerne er seje twist, du kan klæde dem på, fodre dem osv. Der er et par ting, jeg ville rette, den første er, at der kun er tre store designstile og alt, hvad jeg har gjort indtil videre, kan du ikke blande og match dem, fordi stilarterne ikke hænger sammen. Jeg kan godt lide det faktum, at du kan spille uden at tilføje penge, medmindre du vil, det er derfor, jeg gav det en samlet 4.
Det er sødt og sjovt! Jeg var nødt til at fjerne 2 stjerner, siden spillet blev nulstillet, og jeg er nødt til at starte forfra. Jeg havde stadig været forbundet via Facebook.
Et spil børn ville elske. Men latterligt for svært for dem!! HVORFOR??
Mega sødt spil og elsker katte😻
Kitten Match Hádanky rtn
Efter min mening er spillet fantastisk, men når jeg ser på andres vurderinger, er der en normalt, og jeg kan ikke se, hvorfor det er så slemt. Jeg nyder det virkelig indtil videre
Jeg kan bare ikke bruge al den tid, det ville tage at læse historien!
For det første downloadede jeg ikke dette, jeg ville bare skrive denne anmeldelse. Jeg så 2 annoncer om dette spil, den første var en killing med ejeren på hospitalet og frøs ihjel udenfor, den anden fik faktisk en mand til at sparke en killing og lavede tricks? Hvad er der galt med jer? Jeg vil ikke se det?
Det er et godt spil, de søde og yndige katte er det værd at spille dette. Mit problem er, jeg er allerede på niveau 72, og jeg besluttede at gemme mine fremskridt og oprette forbindelse til fb, men der er valgmuligheder, fremskridt 1 og 2,jeg vælger selvfølgelig 1, men der står "mislykkedes at logge på", men hvis du vælger fremskridt 2, starter du igen på niveau 5, hvorfor er det, hjælp mig venligst med at løse dette, jeg vil ikke for at gå tilbage til niveau 5. Det er en meget god app, og det er et stort problem at gemme et fremskridt på den, udvikler, tag handling i forhold til dette.
Syntes det er et hyggeligt spil. Efter at have spillet i det første år, så begyndte hver kats personlighed at blive ægte. Jeg elsker når man fysisk kæler for en af kattene, så bobler de med røde hjerter.I just LOVE my Kittens. Piv eller Pivs
Godt spil har brug for flere gratis boosts for at hjælpe dig med at bestå niveauer
Jeg elsker elsker elsker det. Fortsæt med det!!det er mit yndlingsspil. Måske anderledes tøj til killingerne. Behold dette spil. Det er en VINDER!!!!! .
Kitten Match Puzzle zyl
Jeg er på niveau 1691. Jeg plejede at spille dette spil meget. De sidste hundrede niveauer eller deromkring har været svære at spille. Af en eller anden grund bliver spillet ved med at blinke blåt, hvilket totalt afbryder gameplayet. Jeg kan til tider ikke engang se skærmen. Jeg troede, det ville være et par niveauer, men det er løbende nu. Så meget som jeg kunne lide spillet indtil nu, vil jeg sandsynligvis afinstallere det. Dette er ikke sket med noget andet spil, jeg har spillet.
ELSKER dette spil. Så sød. Men var nødt til at afinstallere, da jeg ikke kunne gå videre til de næste niveauer, hvilket betyder, at der ikke er nye killinger eller ting til dem. Jeg kunne have gjort det, hvis jeg var villig til at bruge mine egne penge, og højst sandsynligt skulle jeg blive ved med at bruge, jo højere op jeg kom. Desværre er jeg bare ikke kommet til et punkt, hvor jeg vil bruge penge på et spil, der vil gøre mere for mig IRL i stedet for... Jeg vil gøre et par $, dog aldrig mere end $10. På grund af det kunne jeg ikke retfærdiggøre at beholde spillet før det. Hvis det ændrer sig, vender jeg tilbage.
Kitten Match እንቆቅልሽ hmwr
Jeg ELSKER bare at spille Kitten Match. Bedste spiloplevelse nogensinde. Ingen klager, ingen fejl, kan håndtere tilføjelserne. Jeg anbefaler det stærkt. Jeg ved, at jeg kommer til at nyde den nye opdatering. Giver it 5*******++++++ 🥰❤🐈⬛ Ny anmeldelse. Jeg nyder stadig spillet og afventer den seneste opdatering. Tak. Hold da op gutter. 🥰🤗❤🐈⬛🐱
Jeg kan ikke synkronisere mit spil fra én enhed til en anden, og jeg kan ikke få hjælp til det. Nu vil jeg miste alle mine fremskridt for dette spil. Stor langfinger op til jer. RE: Jeg havde allerede gjort det, og spillet vil ikke tillade mig at vælge spillet med de højere fremskridt. Jeg rakte ud efter hjælp på appen, og jeg modtog ingen. Derfor har jeg min vurdering her.
Jeg har ændret min anmeldelse fra fire til tre stjerner, fordi jeg har fået nok af de endeløse Endless Challenges, der låser dig ude af hovedspillet, alt sammen uden anden mulighed end at spille dem - så jeg er holdt op med at spille. Desuden er niveauerne bestemt sværere. Jeg føler, at dette har bevæget sig for langt væk fra spillets charmerende koncept - som jeg virkelig elsker. Killingerne er troværdige, og historierne er underholdende. Hvorfor ødelægger du dit spil med disse udfordringer?
Det var meget sjovt i starten, men nu har jeg nået et niveau, som jeg ikke kan slå. Jeg nægter at bruge mine hårdt tjente penge på at købe boostere. Hvis jeg ikke kommer forbi dette niveau i dag, vil jeg afinstallere dette spil. Det pisser mig bare af nu.
Det er ok, sjovt OG du kan spille uden internetforbindelse MEN der er for mange pop-ups, det tager for lang tid at hoppe fra niveau til niveau eller genstarte, og jeg taler ikke engang om bs'en "køb 5 omgange for at fortsætte" der med jævne mellemrum spiser mit guld. Indtil videre er det bare et middelmådigt spil på min telefon.
Jeg skiftede min telefon og ville installere den på en ny. Efter installationen tvinger spillet dig hele tiden til at spille gennem million niveauer af tutorial uden at lade dig logge ind hvor som helst for at gendanne din tidligere tilstand.
Hyggeligt spil
Kunsten er god med søde katte at samle på. Spillet er nemt, men nogle gange svært, især når du er på lvl 200 eller deromkring, men jeg elsker, hvordan vi får ubegrænset energi hver dag, der går. På et tidspunkt kan det være kedeligt. Holdet er helt ubrugeligt.
Sødt spil. Det halter lidt
Jeg giver det 5 stjerner, men det eneste problem, jeg har, er, at jeg ikke ser ud til at være i stand til at tilføje mit eget navn til spillet. I stedet hedder jeg Taylor, og det er ikke mit navn. Jeg har katte i det virkelige liv, der betyder alverden for mig, der bor alene, og det betyder meget, hvis jeg kan bruge mit eget navn i spillet. Det ville være lidt mere virkelighed for spillet for mig. Hvis der er en måde at ændre navnet på, så lad mig det vide. Jeg har kun lige startet spillet, så jeg er glad for at begynde igen, hvis det er nødvendigt at skifte navn, hvis jeg ved hvordan. tak skal du have
Kitten Match Puzles jww
den er så sød og den er cool sjov og så sej hvordan kattene taler
👍
Efter min mening bør liv vare længere, og flere mønter bør gives til køb af boostere.